torsdag 23 december 2010

Vad får de i paketen?

Kanske är jag en glädjedödare, men eftersom jag ibland är lite synsk (kanske avlägsen släkt med Saida?), så tänkte jag faktiskt så här i förhand avslöja vad vissa får i sina julpaket.

Om det är vad de skrivit till tomten om på sina önskelistor? Ingen aning, så synsk är jag inte.

Här kommer listan, håll tillgodo:

Morgan Johansson – En munkavle med en (S)-ros på.

Niklas Nordström -  En munkavle med en (S)-ros på.

Carl BildtKlisterlappar till dator och mobil med texten ”Twittra är silver, tiga är guld”.

Lars Ohly – En CD med monologen ”Jag är inte bitter”.

Anja Pärsson – En stickad Stenmarkmössa med texten: ”Dä bar´och slut´”.

Fredrik Ljungberg - En stickad Stenmarkmössa med texten: ”Dä bar´och slut´”.

Peter Norman - En stickad Stenmarkmössa med texten: ”Dä bar´och sälj´”.

SJ – En nymixad version av Uffes brottarhit: ”Snön faller och ni med den”.

Trafikverket - En nyutgåva av ”Barnen på Frostmofjället”.

Julian Assange – Ett paket kondomer från RFSU, stl S, och en liten kurs: ”Så här gör du”.

José Mourinho – En ny kostym från Armani i stl XXL som rymmer hans stora ego.
Lasse Lagerbäck – En ny kostym. Visserligen från Ullared, men ändå.

Piratpartiet - Ett förstoringsglas så de kan leta efter sina opinionssiffror. 

Så här dan före dan vill jag också passa på att önska alla mina trogna besökare en riktigt GOD JUL!

Relaterat: AB, AB, AB, AB, AB, DN, DN, DN, DN, DN, SvD, SvD, SvD, SvD.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och till Moderaterna en T-shirt med texten "Jag tycker om att driva med dem som är i underläge gentemot mig själv!"